We houden onze prijzen scherp, zodat u met een gerust hart kunt winkelen in de wetenschap dat u elke keer een goede deal krijgt.

Maar als u hetzelfde artikel ergens anders binnen de EU goedkoper vindt (of als wij de prijs na uw aankoop verlagen), passen wij onze prijs aan.

Hoe kunt u een prijsaanpassing aanvragen?

  • Stuur een e-mail naar ons ondersteuningsteam op support@customhoj.nl met:
    • Een SKU of link naar het product op onze website
    • Een link naar het identieke product op de website van een concurrent
  • Wij beoordelen het verzoek. Als het wordt goedgekeurd, helpen wij u bij het plaatsen van uw bestelling tegen de aangepaste prijs

Voorwaarden voor de laagste prijsgarantie

  • De concurrent moet een erkende verkoper van het product zijn en gevestigd zijn in de EU
  • Het product moet nieuw, identiek en op voorraad zijn (zelfde model, jaar, maat en kleur, indien van toepassing)
  • We vergelijken alleen openbaar geadverteerde prijzen, geen particuliere advertenties of marktplaatsen zoals eBay of Facebook Marketplace
  • Verzendkosten, administratiekosten en btw zijn inbegrepen bij het vergelijken van de uiteindelijke prijs.
  • Artikelen onder € 50 komen niet in aanmerking voor prijsaanpassing
  • Bestellingen waarvoor prijsaanpassing geldt, kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen, promoties of codes
  • Als u al een bestelling heeft geplaatst en later een lagere in aanmerking komende prijs heeft gevonden, passen we de prijs graag aan binnen 30 dagen na aankoop en kunnen we het verschil aanbieden in de vorm van een cadeaubon.
  • Customhoj behoudt zich het recht voor om elk verzoek om prijsaanpassing dat niet voldoet aan de hierboven genoemde voorwaarden of in geval van vermoedelijke fouten, misbruik of frauduleuze prijsstelling, te weigeren.